Wanita Diganggu 12 Hantu Ingin Jadikan Rumahnya ‘Pelancongan Hantu’


Seram dan menakutkan. Mungkin itulah yang dirasakan oleh seorang wanita kerana gangguan yang tak henti-henti diterimanya. Wanita tersebut Vanessa Mitchell 37, akhirnya mengambil keputusan meninggalkan rumah impiannya bersama-sama bayinya selepas diganggu 12 hantu di dalam rumah.

Menceritakan kisah seram dan menakutkan itu, Vanessa memberitahu bagaimana dia berdepan dengan hantu itu beberapa minggu selepas berpindah ke rumah berkenaan. Menurut Vanessa dia sering dipukul dari belakang, rambutnya ditarik dan cuba menolak tetamunya di tangga.

Lebih menyeram dan menakutkan lagi hantu tersebut turut mengalihkan objek di sekitar rumah, menggoncang tombol pintu dan membuka paip air. Kemudian mereka membuat percikan darah timbul di ruang tamu.

Kejadian terakhir yang menakutkan Vanessa ialah selepas dia melahirkan anaknya. Ketika anaknya Jesse berumur empat bulan, Vanessa berkata, dia melihat ‘hantu jantan’ berdiri di atas buaian bayinya.

Vanessa yang bertahan selama tiga tahun tinggal di rumah itu berkata, dia menemui sekurang-kurangnya 12 hantu.

“Selaku ibu tunggal, saya tidak sanggup untuk meneruskan tinggal dengan hantu di rumah itu” Vanessa masih berhutang sebanyak $147,000 atau RM735,000 untuk rumah berkenaan yang sebelum ini menjadi penjara untuk tukang sihir di St Osyth, Essex.

Dalam usaha untuk mendapatkan pendapatan bagi membiayai kehidupannya, Vanessa bercadang membuka rumah itu untuk dijadikan ‘pelancongan hantu’.

Pakar, Chris Palmer 36, ketika bercakap mengenai bangunan yang berusia 500 tahun itu berkata, “Ia mempunyai suasana paling negatif pernah saya temui”.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012