Visit Lelong

Wanita Dipijak Dalam Semak

GOMBAK: Seorang wanita yang ingin ke tempat kerjanya berdepan detik cemas apabila diekori lelaki misteri sebelum dia ditarik masuk ke dalam semak dan dibelasah, malah dipijak dalam kejadian di Batu 11, Jalan Gombak Lama, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 12.30 tengah hari itu, wanita terbabit yang berusia 23 tahun berjalan berseorangan untuk ke tempat menunggu bas yang terletak berhampiran kawasan perumahannya.

Menurut sumber, ketika kejadian mangsa mengambil jalan pintas untuk ke pondok bas itu dengan melalui lorong berbukit namun tiba-tiba muncul seorang lelaki mengekorinya.

Beliau berkata, mangsa yang mula mengesyaki ada sesuatu tidak kena cuba melarikan diri namun gagal apabila lelaki terbabit menyerangnya dari belakang sebelum menariknya masuk ke dalam semak di kawasan berhampiran.

“Mangsa yang ketakutan cuba menjerit namun gagal apabila mulutnya ditekup. Lelaki itu turut menumbuk mukanya beberapa kali.

“Tidak cukup dengan itu, lelaki terbabit turut memijak perut mangsa beberapa kali menyebabkannya mengerang kesakitan,” katanya.

Menurutnya, mangsa sempat melawan dan berjaya melepaskan diri sebelum keluar dari semak sambil menjerit meminta tolong.

“Terkejut dengan tindakan itu, lelaki terbabit melarikan diri ke dalam hutan di kawasan berhampiran.

“Mangsa yang trauma dengan kejadian itu membuat laporan di Balai Polis Gombak,” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012