Visit Lelong

Ditembak Sebelum Sempat lLihat Kelahiran Anak Sulung

MANJUNG: Menyayat hati apabila seorang bakal bapa tidak sempat melihat kelahiran anak sulungnya selepas ditembak bertalu-talu lelaki tidak dikenali di depan rumahnya di Taman Hijau, Sitiawan, dekat sini.

Ketika kejadian, mangsa, Teoh Cail Winn, 31, baru pulang dari tempat kerjanya dan tidak sempat masuk ke dalam rumah apabila ditembak seorang daripada dua lelaki yang menaiki sebuah motosikal.

Mangsa yang terus rebah berlumuran darah, sempat meminta tolong dan dibawa ke hospital oleh jiran sebelum disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan.

Motif pembunuhan kejam mangsa dalam kejadian jam 9.45 malam, 27 Oktober lalu yang juga hari kedua Deepavali masih menjadi misteri hingga kini apabila dua lelaki utama disyaki pembunuh upahan profesional kes itu masih bebas.

Ketua Polis Perak, Datuk Shukri Dahlan berkata, polis memandang serius kes ini dan mengumpul maklumat hasil siasatan bagi memberkas dua suspek terbabit.

Beliau meminta orang ramai terutama penduduk sekitar kawasan kejadian dan berhampirannya supaya bekerjasama dengan tampil memberikan sebarang maklumat mengenainya.

“Siasatan kes masih berjalan, tetapi berdepan halangan disebabkan tindakan segelintir masyarakat yang tidak memberi kerjasama walaupun ada maklumat mengenainya disebabkan sikap enggan mencampuri urusan orang lain,” katanya.

“Saya memberi jaminan kepada keluarga mangsa polis akan melipatgandakan usaha bagi menyelesaikan kes sekali gus mengheret suspek ke muka pengadilan,” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012