Visit Lelong

Anak Hamil

Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anak perempuan mereka hamil .
"Siapa bapa anak tu?" Jerit sang ayah "Suruh dia datang sini"

Si anak pun telepon le mamat yang bertanggungjawab . Setengah jam kemudian , sebuah kereta ferari merah berenti didepan rumah . Seorang lelaki separuh bergaya keluar dari kereta , memberi salam lalu masuk kerumah . Lelaki itu berdepan dengan mak dan ayah perempuan yang telah dihamilnya .

Dia berkata "Saya lelaki yang telah menghamilkan anak anda. Tetapi saya tak boleh menikahi anak anda. Bagaimanapun saya tetap bertanggungjawab atas perbuatan saya ..Sekiranya dia melahirkan bayi saya akan wasiatkan untuknya dua buah kilang ,dua buah supermarket , rumah banglo dan RM 1 juta .
 
Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan ??
 
Sang ayah sedang berfikir . . Akhirnya smbil menepuk bahu lelaki itu sang ayah berkata ,
"KALAU CAMTU HANG CUBE LA LAGi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012