Visit Lelong

Fiffy Natasya Cabar Diri Bawa Watak Liar & Hitam

KUALA LUMPUR – Pelakon remaja, Fiffy Natasya yang kini sudah meningkat dewasa tidak takut untuk mencuba pelbagai watak dalam lakonan termasuk watak hitam dan liar.

Dia yang kini sudah memasuki umur 19 tahun telah bersetuju membawakan watak jenis berkenaan dalam filem ketiganya berjudul Leftwings.

“Memang orang cakap watak hitam itu banyak kesan buruk buat artis. Sebab takut orang lebel artis tertentu itu liar.

“Ya saya memang takut orang kata saya liar, tapi pada masa yang sama apa yang saya lakonkan itu hanya rekaan watak semata-mata. Sedangkan dalam realiti kehidupan saya sebenarnya orang biasa yang masih mempunyai keluarga yang akan tegur jika saya buat silap,” kata Fiffy yang dipetik dari Pancaindera, hari ini.

Leftwings adalah sebuah filem muzikal rock tempatan yang penuh pengajaran terutamanya buat golongan remaja.

Ia bakal ditayangkan pada 30 Ogos ini.

Pada masa yang sama, Fiffy menolak kontroversi untuk segera mencapai populariti dengan mencipta cerita yang berbaur negatif.

Katanya, dia tidak kisah untuk bermula dari bawah demi untuk membuktikan bahawa dia benar-benar berbakat.

“Saya tak akan mencari publisiti murahan. Tidak kisahlah rekaan saya sendiri atau orang lain.

“Biar lambat naik asalkan hasil kerja saya diberkati,” tambahnya yang meraikan Aidilfitri di Kota Bharu, Kelantan.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012