Visit Lelong

Pasar Berdarah

SEDIH...anggota keluarga tidak dapat menahan sebak sebaik melihat anggota polis membawa jenazah Noor Fathanah (gambar kecil), semalam.

GOMBAK: “Dalam keadaan berlumuran darah, saya terus memangkunya sebelum berlari kira-kira 150 meter ke klinik berhampiran, namun doktor mengesahkan dia sudah meninggal dunia,” kata Misnawi Mohd, 55, bapa kepada seorang remaja perempuan yang maut ditikam seorang lelaki di pasar malam Kampung Wira Damai, Batu Caves, dekat sini, malam kelmarin.

Menurutnya, ketika memeriksa nadi anaknya, Noor Fathanah, 13, doktor memberitahu peluang untuknya hidup tipis.

“Tidak lama kemudian, doktor mengesahkan anak saya sudah meninggal dunia menyebabkan lutut menggeletar dan badan terus lemah bagaikan mahu pengsan.

“Apapun, saya terima kejadian ini sebagai takdir, tambahan sebelum kejadian, tiada perubahan pelik ditunjukkan arwah yang juga anak bongsu daripada empat beradik,” katanya ketika ditemui di pekarangan bilik mayat Hospital Selayang, dekat sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.15 malam itu, mangsa, pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Kertas, dekat sini bersama kakaknya, Noor Fadilah, 15, serta seorang lagi rakan yang sedang membeli air, parah ditikam suspek dipercayai warga Indonesia yang ketika itu sedang mengejar seorang lelaki rakan senegaranya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012