Visit Lelong

‘Aku Tak Boleh Tengok Perlakuan Songsang’

KUANTAN: “Aku tak boleh tengok perlakuan songsang ini.” Itu kata seorang lelaki yang dipercayai menjadi buruan polis berikutan beberapa siri kes serangan terhadap pondan di bandar ini ketika ditahan kira-kira jam 5.30 pagi, berdekatan sebuah bank di Jalan Abdul Aziz, di sini, semalam.

Difahamkan, suspek berusia 26 tahun dari Sungai Isap, di sini, dicekup selepas memukul seorang pondan dengan besi pengunci motosikal sebelum melarikan diri dengan menaiki sebuah motosikal jenis Honda EX5.

Bagaimanapun, tindakan suspek melarikan diri menemui kegagalan apabila jeritan kesakitan mangsa berusia 30 tahun didengari anggota polis yang melakukan rondaan di kawasan berkenaan.

Anggota polis yang mendengar jeritan itu bertindak mengejar suspek dan menahannya sebelum dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) untuk siasatan lanjut. Dipercayai, ketika ditahan, suspek yang bekerja sebagai pembantu kedai makan itu dengan selamba memaklumkan kepada polis dia sakit hati melihat kehadiran pondan di bandar itu menyebabkannya menyerang golongan terbabit.

Ketika ditahan, suspek dipercayai berada dalam keadaan khayal akibat pengaruh alkohol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012