Visit Lelong

Pengedar Dadah Warga Singapura Mati Ditembak

ANGGOTA polis menjalankan siasatan di tempat Teck Huat mati ditembak dari jarak dekat di Pangsapuri Tebrau Resident, Taman Desa Tebrau, Johor Bahru kelmarin.

JOHOR BAHRU - Pertelingkahan untuk berebut kawasan bagi mengedar dadah disyaki punca seorang lelaki Singapura mati ditembak oleh pesaingnya dari jarak dekat dalam kejadian di Blok E, Pangsapuri Tebrau Resident, Taman Desa Tebrau, di sini kelmarin.

Kejadian pukul 9.45 malam itu menyebabkan Koh Teck Huat, 40, mati di tempat kejadian akibat terkena dua das tembakan termasuk satu di muka.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Zainuddin Yaacob berkata, kejadian berlaku apabila mangsa yang sedang menuju ke keretanya didatangi suspek yang menaiki sebuah kenderaan menggunakan nombor pendaftaran Singapura.

"Suspek kemudian terus melepaskan beberapa das tembakan ke arah mangsa sebelum melarikan diri. Pemeriksaan pada badan mangsa menemui sebuah beg sandang mengandungi pelbagai jenis dadah.

"Kita kemudian memeriksa pula rumah mangsa di situ dan menemui pelbagai pil dan ketulan dipercayai dadah. Kita turut menahan teman wanita mangsa berusia 30-an yang menetap di rumah mangsa bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 39B Akta Dadah Berbahaya 1952," katanya ketika dihubungi semalam.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Advertise Here

END 30.8.2012
END 30.9.2012
30.9.2012
30.6.2012